AcademiaDeSanatate.ro

Categorii articole

Cautare

Facebook Doneaza Newsletter

10 surse de proteine vegetale

Stii ca poti sa iei din vegetale cantitatea de proteine de care are nevoie organismul tau? Spre deosebire de cele care sunt de origine animala – care creeaza un mediu acid in corp, toxemie, si sunt deseori asociate cu aparitia unor boli grave, precum osteoporoza, diabet, artrita, boli de inima, obezitate si cancer – cele vegetale sunt mai usor de digerat si nu genereaza toxine atunci cand sunt descompuse. Nu te gandi ca nu sunt satioase. E drept ca atunci cand consumi carne ai o falsa senzatie de energie, de scurta durata, datorata adrenalinei prezente in ea. Adrenalina este substanta secretata in corpul animalelor in momentul in care traiesc groaza mortii. Prin consum repetat, adrenalina absorbita in organism din carnea animalelor tulbura activitatea glandelor suprarenale, care, in timp, vor ajunge sa nu mai secrete neuro-transmitatori proprii. Vegetalele necesita un timp de digestie extrem de scurt, motiv pentru care corpul nu va fi nevoit sa-si iroseasca energia digerand 8 ore o masa, ci o va putea conserva si folosi pentru activitatile importante din viata noastra, astfel ca per total este mult mai avantajos sa ne luam proteinele din vegetale. Iti prezentam 10 surse vegetale de proteine, ca sa stii ce sa alegi :

1)  Mazare

2)  Unt de arahide

3)  Avocado

4)  Fasole neaga

5)  Linte

6)  Seminte de dovleac

7)  Ciuperci

8)  Naut

9)  Quinoa

10) Seminte de foarea-soarelui

 

Comentează pe Facebook